شناسهٔ خبر: 168208 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تکمیل و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه آبادان از اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها است

نشست در جلسه کنترل پروژه تکمیل و بهره‌برداری از ترمینال و محوطه فرودگاه آبادان مطرح شد که تکمیل و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه آبادان جزء پروژه‌های اصلی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه آبادان، جلسه کنترل پروژه تکمیل و بهره برداری از ترمینال و محوطه فرودگاه آبادان که با حضور قاسم زاده عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، گلیج معاون عملیات فرودگاهی، توفیقی مشاور مدیر عامل و کارشناسان واحد عمران  و توسعه فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت  پیمانکار و مشاور  پروژه تشکیل شد. 

در این جلسه مطرح شد: تکمیل و بهره برداری ترمینال جدید فرودگاه آبادان جزء پروژه‌های اصلی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است. 

حاضرین در این جلسه ضمن بازدید از پروژه‌های در حال انجام در فرودگاه آبادان این پروژه‌ها را از جوانب مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دادند تا با سرعت و دقت بیشتری به بهره برداری برسند. 

قاسم زاده در این  جلسه، پس از بررسی و دریافت اطلاعات مربوطه، دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات را صادر و بر تسریع  در اتمام و بهره‌برداری پروژه در موعد مقرر تاکید کرد. 

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی نیز با بیان راهکارها و مرور فرایندها برای به ثمر رسیدن این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پرداخت. 

توفیقی مشاور مدیر عامل در این جلسه به نظارت دقیق شرکت مشاور بر روند اجرای کار پیمانکار تاکید ویژه کرد. 

الواری نژاد مدیر فرودگاه آیت الله جمی (ره) آبادان ضمن بیان اینکه راه اندازی ترمینال به عنوان مطالبه اصلی مردم و مسئولین منطقه، بر بهره برداری از ترمینال برای ارائه بهتر خدمات فرودگاهی به مردم تاکید کرد.